1.
Protokół powypadkowy powinien zawierać:
1)
imię i nazwisko oraz stanowisko osoby sporządzającej protokół,
2)
imię i nazwisko osoby zgłaszającej wypadek oraz datę zgłoszenia,
3)
dokładne dane osobowe pracownika, który uległ wypadkowi,
5)
dokładny opis okoliczności i przebiegu wypadku,
6)
ustalenie przyczyn wypadku,
7)
stwierdzenie, czy wypadek jest wypadkiem przy pracy,
8)
stwierdzenie, czy zachodzą okoliczności mogące mieć wpływ na ograniczenie prawa pracownika
do świadczeń przysługujących z tytułu wypadku przy pracy,
9)
wskazanie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, których nieprzestrzeganie
zostało stwierdzone w związku z wypadkiem.
10)
podpisy osób uczestniczących w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadku i sporządzających
protokół,
11)
datę sporządzenia protokołu,
12)
podpis osoby zatwierdzającej protokół i
13)
pouczenie o sposobie i trybie odwoływania się od ustaleń zawartych w protokole.
2.
Do protokołu powypadkowego dołącza się protokoły przesłuchania świadków, pisemne opinie
lekarza, biegłych i specjalistów, szkic lub fotografię miejsca wypadku, a także zdanie
odrębne zgłoszone przez członka zespołu oraz zastrzeżenia, o których mowa w § 11 i
ust. 5, jeżeli zostały zgłoszone przez pracownika.