1.
Wojewoda przesyła kopię zezwolenia, o którym mowa w art. 4 ust. 1, oraz dane dotyczące
formy zapewnienia pokrycia kosztów i zwrotu wpłat, o których mowa w art. 5 ust. 1
pkt 2, ministrowi właściwemu do spraw turystyki.
2.
Minister właściwy do spraw turystyki, na podstawie zezwoleń i danych dotyczących form
zapewnienia pokrycia kosztów i zwrotu wpłat, o których mowa w ust. 1, prowadzi centralny
rejestr zezwoleń, zwany dalej „rejestrem”.
3.
Wpisu do rejestru dokonuje się z urzędu, na podstawie zezwoleń i danych, o których
mowa w ust. 1.
4.
Minister właściwy do spraw turystyki, w drodze rozporządzenia, określa szczegółowe
zasady i tryb prowadzenia centralnego rejestru zezwoleń, wskazując w szczególności
dokumenty i dane, na podstawie których dokonuje się wpisu do rejestru, oraz zakres
danych gromadzonych w księdze rejestrowej i jej wzór.