1)
imię, nazwisko oraz adres przedsiębiorcy, a gdy przedsiębiorca jest osobą prawną,
także jego nazwę (firmę), siedzibę i adres, oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności
oraz nazwiska osób uprawnionych do jej reprezentowania; jeżeli przedsiębiorca jest
wpisany we właściwym rejestrze, obowiązany jest podać także numer, pod którym został
wpisany,
2)
jeżeli przedsiębiorca nie jest właścicielem budynku lub pomieszczenia mieszkalnego
- imię, nazwisko i adres właściciela, a gdy właściciel jest osobą prawną, jego nazwę
(firmę), siedzibę i adres oraz podstawę prawną dysponowania przez przedsiębiorcę tym
budynkiem lub pomieszczeniem mieszkalnym,
3)
określenie treści prawa korzystania z budynku lub pomieszczenia mieszkalnego w oznaczonym
czasie w każdym roku, wraz ze wskazaniem, czy nabywca może je zamienić lub przenieść
uprawnienie do jego wykonywania, oraz zasady zbywania tego prawa i związane z tym
koszty,
4)
określenie przesłanek wykonywania prawa, o którym mowa w pkt 3, wymagane przepisami
państwa, w którym położony jest budynek lub pomieszczenie mieszkalne, z zaznaczeniem
czy zostały one spełnione oraz które z nich należy jeszcze spełnić,
5)
określenie budynku lub pomieszczenia mieszkalnego albo wskazanie sposobu ich oznaczenia
spośród nieruchomości, będących w dyspozycji przedsiębiorcy; jeżeli prospekt lub umowa
określa budynek lub pomieszczenie mieszkalne - dokładny ich opis i położenie, a w
razie określenia sposobu ich oznaczenia - listę budynków lub pomieszczeń mieszkalnych,
którymi przedsiębiorca dysponuje,
6)
jeżeli prawo nabywcy odnosi się do budynku lub pomieszczenia mieszkalnego, które są
projektowane lub w budowie - dane dotyczące:
a)
stanu zaawansowania robót budowlanych oraz stanu infrastruktury,
b)
terminu zakończenia budowy,
c)
pozwolenia na budowę (numer pozwolenia na budowę oraz oznaczenie organu, który je
wydał, wraz z adresem),
d)
urządzeń pozwalających na właściwe korzystanie z nieruchomości,
e)
prawnego zabezpieczenia zakończenia prac budowlanych oraz zwrotu należności nabywcy,
gdy prace budowlane nie zostaną zakończone, ze wskazaniem warunków dotyczących wykonania
zabezpieczenia,
7)
dane dotyczące usług związanych z korzystaniem z budynku lub pomieszczenia mieszkalnego,
w szczególności jego utrzymanie, wywóz śmieci, dostarczanie wody, elektryczności i
gazu, oraz warunków korzystania z tych usług,
8)
dane dotyczące urządzeń przeznaczonych do wspólnego używania, w szczególności basenu,
sauny, oraz warunków korzystania z tych urządzeń,
9)
dane dotyczące zasad zarządzania budynkiem lub pomieszczeniem mieszkalnym oraz ponoszenia
kosztów jego utrzymania, napraw i remontów,
10)
dane dotyczące wysokości ryczałtowego wynagrodzenia za nabycie prawa oraz podstawy
obliczania innych należności, w tym obciążeń związanych z korzystaniem z nieruchomości,
w szczególności kosztów zarządu, podatków i opłat lokalnych, kosztów napraw i remontów,
11)
informację o prawie nabywcy do odstąpienia od umowy, z pouczeniem o wymaganej pisemnej
formie oświadczenia woli o odstąpieniu, wskazaniem adresata oświadczenia woli o odstąpieniu,
terminu, w którym z prawa tego można skorzystać, wraz z powiadomieniem, że termin
do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 6 ust. 1-3, jest zachowany, jeżeli nabywca
przed jego upływem wyśle na wskazany adres oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy,
12)
informację o kosztach, które, w przypadku ich poniesienia przez przedsiębiorcę w związku
z zawarciem i odstąpieniem od umowy, będą podlegać zwrotowi przez nabywcę, w razie
skorzystania przez niego z prawa odstąpienia od umowy,
13)
informację o sposobie uzyskiwania dodatkowych danych, dotyczących proponowanej umowy.