|
|
„30. Od zmiany wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych:
|
|
Zmiana wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych obejmująca:
|
|
1)
50% stawki określonej od wpisu, z zastrzeżeniem pkt 2,
|
1)
imiona i nazwisko, numer PESEL lub, gdy ten nie został nadany, numer paszportu, dowodu
osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, adres zamieszkania, numer
w ewidencji działalności gospodarczej albo numer w rejestrze przedsiębiorców, firmę
przedsiębiorcy, pod którą wykonywana jest działalność gospodarcza, siedzibę i adres
- w przypadku agenta ubezpieczeniowego będącego osobą fizyczną,
|
|
2)
100% stawki określonej od wpisu, jeżeli zmiana wpisu nastąpi na wniosek zakładu ubezpieczeń
w związku z zawarciem umowy agencyjnej z agentem ubezpieczeniowym, który został wpisany
do rejestru na uprzedni wniosek innego zakładu ubezpieczeń
|
|
2)
nazwę podmiotu lub firmę, siedzibę i adres, numer w rejestrze przedsiębiorców - w
przypadku agenta ubezpieczeniowego będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną
nieposiadającą osobowości prawnej,
|
|
3)
imiona i nazwisko, numer PESEL lub, gdy ten nie został nadany, numer paszportu, dowodu
osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, adres zamieszkania - w
przypadku osób fizycznych, przy pomocy których agent ubezpieczeniowy wykonuje czynności
agencyjne.
|
|
4)
numer polisy potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej, datę obowiązywania tej umowy ubezpieczenia oraz nazwę zakładu ubezpieczeń,
z którym zawarto tę umowę - w przypadku agenta ubezpieczeniowego działającego na rzecz
więcej niż jednego zakładu ubezpieczeń w zakresie tego samego działu ubezpieczeń,
zgodnie z załącznikiem do ustawy o działalności ubezpieczeniowej,
|
|
5)
wykreślenie agenta ubezpieczeniowego na wniosek zakładu ubezpieczeń.”
|