§ 1.
W razie niemożności doręczenia pisma w sposób przewidziany w art. 65-72, pismo składa
się na okres czternastu dni w placówce pocztowej albo w urzędzie gminy, dokonując
jednocześnie zawiadomienia określonego w § 2.
§ 2.
Zawiadomienie o złożeniu pisma wraz z informacją o możliwości jego odbioru w placówce
pocztowej albo w urzędzie gminy w terminie siedmiu dni od dnia pozostawienia zawiadomienia,
umieszcza się w oddawczej skrzynce pocztowej, a gdy to nie jest możliwe, na drzwiach
mieszkania adresata lub w miejscu wskazanym jako adres do doręczeń, na drzwiach biura
lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności zawodowe.
§ 3.
W przypadku niepodjęcia pisma w terminie, o którym mowa w § 2, pozostawia się powtórne
zawiadomienie o możliwości odbioru pisma w terminie nie dłuższym niż czternaście dni
od dnia pierwszego zawiadomienia o złożeniu pisma w placówce pocztowej albo w urzędzie
gminy.
§ 4.
Doręczenie uważa się za dokonane z upływem ostatniego dnia okresu, o którym mowa w
§ 1.