tworzenie i modyfikowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących wydawania
lub zmiany zezwoleń na prowadzenie aptek ogólnodostępnych, punktów aptecznych, zgód
na prowadzenie aptek szpitalnych, zakładowych lub działów farmacji szpitalnej, a po
zaakceptowaniu treści opatrywanie ich przez organ bezpiecznym podpisem elektronicznym,
o którym mowa w
art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym
(Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.4)Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271,
z 2003 r. Nr 124, poz. 1152 i Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2005 r.
Nr 64, poz. 565, z 2006 r. Nr 145, poz. 1050, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, z 2010 r.
Nr 40, poz. 230 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 106, poz. 622.), tworzenie i modyfikowanie projektów innych dokumentów, a po zaakceptowaniu treści
opatrywanie ich przez organ bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w
art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, o którym mowa w art. 3 pkt
14 ustawy o informatyzacji, oraz przechowywanie w systemie dokumentów w postaci elektronicznej
przesłanych przez podmiot wnioskujący o wydanie zezwolenia lub zgody lub dla którego
wydane zostało zezwolenie lub zgoda, a także dokumentów w postaci elektronicznej wydanych
przez organ;