|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego wchodzących w
skład podsystemu strukturalnego infrastruktura, w zakresie przypadków określonych
w art. 25d ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego w zakresie podsystemu
strukturalnego energia, w zakresie przypadków określonych w art. 25d ust. 1 pkt 3
ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego wchodzących
w skład podsystemu strukturalnego sterowanie, w zakresie przypadków określonych w
art. 25d ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
urządzenia stacyjne sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia sterowania rozrządem, w tym hamulec torowy
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia blokady liniowej
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, w tym:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
napęd rogatkowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
sygnalizator drogowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia do wykrywania stanów awaryjnych pojazdów kolejowych podczas biegu pociągu
oraz nieprawidłowości załadunku wagonów
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia kontroli niezajętości torów i rozjazdów:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
obwody torowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
liczniki osi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia do przestawiania lub kontrolowania ruchomych elementów rozjazdu kolejowego
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności przewodowej z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
zapowiadawczej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
strażnicowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
stacyjno-ruchowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności bezprzewodowej z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
pociągowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
manewrowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
drogowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
utrzymania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rejestrator rozmów związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia oddziaływania tor - pojazd, w tym: rezonator samoczynnego hamowania pociągu
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system telewizji użytkowej przeznaczonej do prowadzenia ruchu kolejowego
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zdalnego sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego wchodzących w
skład podsystemu strukturalnego infrastruktura, w zakresie przypadków określonych
w art. 25d ust. 1 pkt 2 i art. 25f ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
szyna kolejowa
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
system przytwierdzeń
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
podkład kolejowy i podrozjazdnica
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego wchodzących
w skład podsystemu strukturalnego energia, w zakresie przypadków określonych w art.
25d ust. 1 pkt 2 i art. 25f ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
sieć jezdna
|
X
|
|
|
X
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego wchodzących
w skład podsystemu strukturalnego sterowanie, w zakresie przypadków określonych w
art. 25d ust. 1 pkt 2 i art. 25f ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
|
|
stacyjne urządzenia sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia sterowania rozrządem, w tym hamulec torowy
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia blokady liniowej
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, w tym:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
napęd rogatkowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
sygnalizator drogowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia do wykrywania stanów awaryjnych pojazdów kolejowych podczas biegu pociągu
oraz nieprawidłowości załadunku wagonów
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia kontroli niezajętości torów i rozjazdów:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
obwody torowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
liczniki osi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia do przestawiania lub kontrolowania ruchomych elementów rozjazdu kolejowego
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności przewodowej z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
zapowiadawczej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
strażnicowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
stacyjno-ruchowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności bezprzewodowej z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
pociągowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
manewrowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
drogowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
utrzymania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rejestrator rozmów związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia oddziaływania tor - pojazd, w tym: rezonator samoczynnego hamowania pociągu
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system telewizji użytkowej przeznaczonej do prowadzenia ruchu kolejowego
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zdalnego sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla linii metra
|
|
szyna kolejowa
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
system przytwierdzeń
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
podkład kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla linii metra
|
|
urządzenia stacyjne sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia blokady liniowej
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia kontroli niezajetości torów i rozjazdów:
|
X
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
obwody torowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
liczniki osi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
przewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
bezprzewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rejestrator rozmów związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia oddziaływania tor - pojazd
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system automatycznego prowadzenia pociągu
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system telewizji użytkowej przeznaczonej do prowadzenia ruchu kolejowego
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zdalnego sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
trzecia szyna
|
X
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów pojazdów kolejowych dla linii metra
|
|
pojazd trakcyjny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd specjalny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd pomocniczy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla linii kolejowych
o szerokości torów mniejszej niż 1435 mm
|
|
szyna kolejowa
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
|
system przytwierdzeń
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
|
podkład kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla linii kolejowych
o szerokości torów mniejszej niż 1435 mm
|
|
urządzenia sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, w tym:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
napęd rogatkowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
sygnalizator drogowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
przewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
bezprzewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
sieć jezdna
|
X
|
|
|
X
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów pojazdów kolejowych dla linii kolejowych o szerokości torów mniejszej
niż 1435 mm
|
|
pojazd trakcyjny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
wagon pasażerski
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
wagon towarowy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd specjalny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd pomocniczy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla bocznic kolejowych
|
|
szyna kolejowa
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
|
system przytwierdzeń
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
|
podkład kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla bocznic
kolejowych
|
|
urządzenia sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia blokady liniowej
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, w tym:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
napęd rogatkowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
sygnalizator drogowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia kontroli niezajętości torów i rozjazdów:
|
X
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
obwody torowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
liczniki osi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
przewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
bezprzewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rejestrator rozmów związanych z prowadzeniem ruchu
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia oddziaływania tor - pojazd
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system automatycznego prowadzenia pociągu
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system telewizji użytkowej przeznaczonej do prowadzenia ruchu kolejowego
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zdalnego sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
sieć jezdna
|
X
|
|
|
X
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów pojazdów kolejowych dla bocznic kolejowych
|
|
pojazd trakcyjny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
wagon towarowy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd specjalny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd pomocniczy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
Badanie typów urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla sieci kolejowych,
o których mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie
kolejowym
|
|
szyna kolejowa
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
|
system przytwierdzeń
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
X
|
|
|
|
|
|
podkład kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
rozjazd kolejowy
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzyżowanie torów kolejowych
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
Badanie typów budowli przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla sieci kolejowych,
o których mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie
kolejowym
|
|
urządzenia sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system blokady liniowej
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, w tym:
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
napęd rogatkowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
sygnalizator drogowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia kontroli niezajętości torów i rozjazdów:
|
X
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
obwody torowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
liczniki osi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sygnalizator kolejowy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia łączności z rozróżnieniem:
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
przewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
bezprzewodowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rejestrator rozmów związanych z prowadzeniem ruchu
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
urządzenia oddziaływania tor - pojazd
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system automatycznego prowadzenia pociągu
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system telewizji użytkowej przeznaczonej do prowadzenia ruchu kolejowego
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
system zdalnego sterowania ruchem kolejowym
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dławik torowy
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
linki dławikowe
|
X
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
wyłącznik szybki
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
sieć jezdna
|
X
|
|
|
X
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
sieć powrotna
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
|
|
Badanie typów pojazdów kolejowych przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego dla
sieci kolejowych, o których mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 marca 2003 r.
o transporcie kolejowym
|
|
pojazd trakcyjny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
wagon pasażerski
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
wagon towarowy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd specjalny
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|
|
pojazd pomocniczy
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
X
|
|
|
X
|
|
|