Rozporządzenie Ministra Finansówz dnia 31 stycznia 2013 r.w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 10a ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników   (Dz. U. z 2012 r. poz. 1314 oraz z 2013 r. poz. 2) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być składane następujące zgłoszenia:

1)

zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-7);

2)

zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem (ZAP-3);

3)

załącznik do zgłoszenia NIP-7 - informacja o rachunkach (NIP-B);

4)

załącznik do zgłoszenia NIP-7 - informacja o miejscach prowadzenia działalności (NIP-C).

§ 2.

Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej   (Dz. U. Nr 236, poz. 1635).

§ 3.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 r.