Centralny Rejestr Płatników Składek, o którym mowa w art. 33 ust. 1 pkt 4 ustawy,
zawiera następujące dane:
1)
dane identyfikacyjne płatnika składek: numer NIP, numer REGON, numer PESEL, nazwę
skróconą, rodzaj, serię i numer dokumentu, o którym mowa w art. 33 ust. 1 pkt 2 ustawy,
nazwisko, pierwsze i drugie imię, datę i miejsce urodzenia, obywatelstwo, nazwę lub
firmę zgodną z aktem konstytuującym podmiotu, nazwę organu założycielskiego, rodzaj
uprawnienia, na podstawie którego jest prowadzona pozarolnicza działalność, numer
uprawnienia do prowadzenia działalności, nazwę organu rejestrowego lub ewidencyjnego
wydającego uprawnienia do prowadzenia pozarolniczej działalności, datę wpisu do rejestru-ewidencji
lub wydania uprawnienia do prowadzenia pozarolniczej działalności, numer wpisu do
rejestru lub uprawnienia do prowadzenia pozarolniczej działalności, datę powstania
obowiązku opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, przyczynę wyrejestrowania,
datę wyrejestrowania, numery rachunków bankowych płatnika składek;
2)
dane adresowe płatnika składek: typ adresu (adres siedziby, zamieszkania, do korespondencji)
oraz kod pocztowy, miejscowość, gminę lub dzielnicę, ulicę, numer domu, numer lokalu,
skrytkę pocztową, a także inne formy kontaktu: numer telefonu, adres poczty elektronicznej,
symbol państwa wraz z zagranicznym kodem pocztowym, numer telefonu do teletransmisji;
3)
dane dotyczące biura rachunkowego płatnika składek: numer NIP, numer REGON, nazwę
skróconą.