1)
wykonywać umowę na realizację recept zgodnie z jej postanowieniami;
2)
prowadzić dokumentację związaną z wykonywaniem umowy na realizację recept zgodnie
z przepisami prawa;
3)
przekazywać informacje zawierające dane o obrocie lekami, środkami spożywczymi specjalnego
przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobami medycznymi, objętymi refundacją, wynikające
ze zrealizowanych recept, w formie komunikatu elektronicznego, o którym mowa w art.
45 ust. 2 ustawy, w terminach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy;
4)
sporządzać korekty danych o obrocie lekami, środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia
żywieniowego oraz wyrobami medycznymi, objętymi refundacją, wynikających ze zrealizowanych
recept, w związku z czynnościami oddziału wojewódzkiego Funduszu, o których mowa w
art. 45 ust. 13 ustawy, oraz zaleceniami pokontrolnymi, o których mowa w art. 47 ust.
15 ustawy, jeżeli nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 47 ust. 17 ustawy;
5)
przekazywać uzgodnione zestawienia zbiorcze w formie pisemnej, stanowiące podstawę
refundacji, w terminach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy;
6)
wykorzystywać w celu prawidłowego wydawania refundowanych leków, środków spożywczych
specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na receptę udostępniane
aptece przez Fundusz informacje w zakresie obrotu refundowanymi lekami, środkami spożywczymi
specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobami medycznymi.