Dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych
odpadów weterynaryjnych jest wydawany w postaci papierowej, opatrzonej podpisem posiadacza
odpadów, który unieszkodliwił zakaźne odpady medyczne lub zakaźne odpady weterynaryjne
w sposób określony w
art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, albo w formie dokumentu elektronicznego, podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu
art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym
(Dz. U. z 2013 r. poz. 262) lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu
art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2013 r. poz. 235).