1.
Pomoc jest udzielana jako dotacja na pokrycie części kosztów realizacji branżowego
projektu promocyjnego mającego na celu promocję produktów i usług lub nawiązanie kontaktów
handlowych, realizowanego w ciągu roku kalendarzowego i obejmującego co najmniej dwie
oddzielnie zorganizowane przez koordynatora projektu formy działań promocyjnych, takie
jak: pokazy, degustacje, wystawy, prezentacje, demonstracje, spotkania branżowe, konferencje
prasowe, szkolenia, seminaria oraz warsztaty, zwanego dalej „projektem”.
2.
Projekt powinien być realizowany w ramach tej samej lub kilku pokrewnych branż lub
grup towarowych przez grupę co najmniej czterech przedsiębiorców wykonujących działalność
gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3.
Łączna wartość pomocy de minimis udzielonej jednemu przedsiębiorcy, wyrażona za pomocą ekwiwalentu dotacji brutto,
nie może przekroczyć w bieżącym roku oraz dwóch poprzedzających go latach podatkowych
równowartości 200 000 euro.