Rozporządzenie Ministra Finansówz dnia 26 listopada 2014 r.w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 10a ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników   (Dz. U. z 2012 r. poz. 1314, z 2013 r. poz. 2 oraz z 2014 r. poz. 1161) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być składane następujące zgłoszenia:

1)

zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-2);

2)

zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-7);

3)

zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem (ZAP-3);

4)

zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne w zakresie danych uzupełniających (NIP-8).

§ 2.

Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej   (Dz. U. poz. 203).

§ 3.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2014 r.