Rozporządzenie Ministra Finansówz dnia 15 grudnia 2014 r.w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa

Spis treści

Treść rozporządzenia

§ 1.

1.

Określa się wzór pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia.

2.

Określa się wzór zawiadomienia o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stanowiący załącznik nr 2 do rozporządzenia.

§ 2.

Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2011 r. w sprawie wzoru pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz wzoru zawiadomienia o odwołaniu tego pełnomocnictwa   (Dz. U. Nr 286, poz. 1681).

§ 3.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 r.
2)
Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2012 r. poz. 1101, 1342 i 1529, z 2013 r. poz. 35, 985, 1027, 1036, 1145, 1149 i 1289 oraz z 2014 r. poz. 183, 567, 915, 1171, 1215, 1328 i 1644.

Załącznik nr 1   -   UPL-1: Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (wzór)

Załącznik nr 2   -   OPL-1: Zawiadomienie o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (wzór)