1.
W ramach wymiany informacji o stanie zdrowia funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej,
Państwowej Straży Pożarnej, Biura Ochrony Rządu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego
i Służby Więziennej, zwanych dalej „funkcjonariuszami”, a zwłaszcza o stanach chorobowych
mogących mieć związek z zagrożeniami środowiska służby lub sposobem jej pełnienia:
1)
jednostki medycyny pracy przekazują do właściwej terytorialnie rejonowej komisji lekarskiej
zbiorcze, zanonimizowane informacje dotyczące:
a)
długotrwałej niezdolności do służby funkcjonariuszy oraz jej przyczyn,
b)
czynników szkodliwych występujących w środowisku służby oraz wniosków zmierzających
do ich likwidacji,
c)
rozpoznania choroby zakaźnej u funkcjonariuszy, przy której istnieje ryzyko przeniesienia
zakażenia na inne osoby,
2)
rejonowa komisja lekarska przekazuje jednostkom medycyny pracy działającym na obszarze
jej właściwości terytorialnej zbiorcze, zanonimizowane informacje dotyczące:
a)
problemów zdrowotnych i chorób z zakresu zdrowia psychicznego występujących u funkcjonariuszy,
b)
stwierdzenia choroby zakaźnej u funkcjonariuszy, przy której istnieje ryzyko przeniesienia
zakażenia na inne osoby.
2.
Informacje, o których mowa w ust. 1, są przekazywane raz na kwartał.