Pracodawca przesyła do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
zwanego dalej „Funduszem”, wraz z pierwszym wnioskiem dane o pracodawcy zawierające:
1)
pełną nazwę oraz jej skrót, o ile posiada;
2)
numery: REGON i NIP, o ile ich nadanie wynika z przepisów prawa;
3)
adres siedziby lub miejsca zamieszkania wnioskodawcy wraz z identyfikatorami jednostki
podziału terytorialnego kraju: województwa, powiatu, gminy oraz miejscowości i ulicy,
stosownie do przepisów dotyczących zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego
rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków
organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego;
4)
adres do korespondencji wraz z identyfikatorami jednostki podziału terytorialnego
kraju: województwa, powiatu, gminy oraz miejscowości i ulicy, stosownie do przepisów
dotyczących zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego
podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji
rządowej i jednostek samorządu terytorialnego, jeżeli jest inny niż adres siedziby
wnioskodawcy;
5)
imię, nazwisko, numery telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej, o ile posiada,
osoby odpowiedzialnej za kontakty z Funduszem.