1.
Jeżeli wysłana przez dostawcę usług odpowiedź na reklamację nie została doręczona
reklamującemu, dostawca usług, na żądanie reklamującego wyrażone w sposób określony
w § 3 ust. 2, niezwłocznie przekazuje ponownie tę odpowiedź, jej duplikat lub kopię.
2.
Reklamujący, w porozumieniu z dostawcą usług, określa sposób, formę i postać, w jakiej
odpowiedź na reklamację, jej duplikat lub kopia, o których mowa w ust. 1, ma zostać
przekazana. Na żądanie reklamującego, w przypadku odmowy uznania reklamacji w całości
lub części, dostawca usług ponownie przekazuje odpowiedź na reklamację, jej duplikat
lub kopię przesyłką poleconą, bez względu na formę, w jakiej pierwotnie została wysłana
odpowiedź na reklamację.
3.
Dostawca usług nie jest obowiązany do ponownego przekazania reklamującemu odpowiedzi
na reklamację, jej duplikatu lub kopii, jeżeli z okoliczności danej sprawy jednoznacznie
wynika, że odpowiedź na reklamację została doręczona reklamującemu.