Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacjiz dnia 9 czerwca 2014 r.w sprawie wzorów dokumentów dotyczących zbiórek publicznych

Spis treści

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 21 ustawy z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych   (Dz. U. poz. 498) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Rozporządzenie określa wzór:

1)

aktu założycielskiego, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia;

2)

zgłoszenia zbiórki publicznej, stanowiący załącznik nr 2 do rozporządzenia;

3)

sprawozdania z przeprowadzonej zbiórki publicznej, stanowiący załącznik nr 3 do rozporządzenia;

4)

sprawozdania ze sposobu rozdysponowania zebranych ofiar, stanowiący załącznik nr 4 do rozporządzenia.

§ 2.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 18 lipca 2014 r.

Załącznik nr 1   -   Akt założycielski komitetu stołecznego (wzór)

Załącznik nr 2   -   Zgłoszenie zbiórki publicznej (wzór)

Załącznik nr 3   -   Sprawozdanie z przeprowadzonej zbiórki publicznej (wzór)

Załącznik nr 4   -   Sprawozdanie ze sposobu rozdysponowania zebranych ofiar (wzór)