1.
Każdy członek zespołu zgłasza przewodniczącemu zespołu, w terminie przez niego wskazanym,
na piśmie oraz na informatycznym nośniku danych, propozycje tytułów aktów prawnych,
które mogą być umieszczone w wykazie tytułów aktów prawnych, o którym mowa w art.
71c § 6 ustawy.
2.
Ustalanie wykazu tytułów aktów prawnych odbywa się większością głosów w obecności
wszystkich członków zespołu. Ustalony wykaz tytułów aktów prawnych przewodniczący
zespołu przekazuje do zatwierdzenia Ministrowi Sprawiedliwości nie później niż 115
dni przed terminem egzaminu wstępnego.
3.
W przypadku gdy Minister Sprawiedliwości nie zatwierdzi przekazanego wykazu tytułów
aktów prawnych, zgłaszając uwagi, zespół ponownie ustala wykaz tytułów aktów prawnych,
uwzględniając te uwagi.
4.
Wykaz tytułów aktów prawnych przewodniczący zespołu przekazuje do zatwierdzenia Ministrowi
Sprawiedliwości nie później niż 100 dni przed terminem egzaminu wstępnego.