Po dokonaniu przez dyrektora archiwum państwowego oceny, o której mowa w ust. 3, zarządzający
porządkuje, ewidencjonuje i przekazuje w sposób uzgodniony z dyrektorem archiwum państwowego
materiały archiwalne będące dokumentami elektronicznymi w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114), uwzględniając przy tym, że:
1)
przedmiotem porządkowania, ewidencjonowania i przekazania są dokumenty elektroniczne,
a nie nośniki, na których są one zapisane w przekazującej jednostce organizacyjnej;
2)
przekazaniu podlegają także metadane odnoszące się do przekazywanych dokumentów elektronicznych,
w szczególności metadane określone w przepisach wydanych na podstawie art. 5 ust.
2a ustawy, jeżeli takie metadane zostały przypisane do dokumentów elektronicznych
w procesie ich tworzenia, przetwarzania lub przechowywania.