1.
Nazwa, siedziba i adres (w przypadku uczelni należy podać nazwę podstawowej jednostki
organizacyjnej, zgodnie ze statutem uczelni).
2.
Numer telefonu, numer faksu, e-mail, adres strony internetowej.
4.
Nazwa rady naukowej, rady wydziału lub innego organu reprezentującego jednostkę naukową.
5.
Imię i nazwisko kierownika jednostki.
Oświadczenie, że informacje zawarte we wniosku złożonym w systemie teleinformatycznym
pod numerem identyfikacyjnym (ID) są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym.
Wyrażenie zgody na przesyłanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z późn. zm.).
PIECZĘCIE I PODPIS (jednostki naukowej, kierownika jednostki naukowej).
(W przypadku gdy część A wniosku zostanie przesłana na elektroniczną skrzynkę podawczą
ministra, nie wymaga się pieczęci).