W przypadku gdy wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania, o którym mowa w art.
3 ust. 1 pkt 8, w zakresie rocznej premii, o której mowa w art. 22 ust. 1 rozporządzenia
nr 1305/2013, lub w ramach działań, o których mowa w
art. 3 ust. 1 pkt 10-12, nie czyni zadość wymaganiom innym niż wskazane w art. 64
§ 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, kierownik biura powiatowego Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu tego wniosku, informuje
podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy o stwierdzonych brakach oraz o skutkach
ich nieusunięcia w terminie, w jakim można dokonać poprawek zgodnie z
art. 13 ust. 3 rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) nr 640/2014 z dnia 11 marca
2014 r. uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1306/2013
w odniesieniu do zintegrowanego systemu zarządzania i kontroli oraz warunków odmowy
lub wycofania płatności oraz do kar administracyjnych mających zastosowanie do płatności
bezpośrednich, wsparcia rozwoju obszarów wiejskich oraz zasady wzajemnej zgodności
(Dz. Urz. UE L 181 z 20.06.2014, str. 48), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 640/2014”, chyba że ten termin upłynął. Przepisu
art. 64 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.