1.
Treść wpisu w rejestrze obejmuje:
1)
w odniesieniu do dostawcy usług zaufania:
a)
informacje, o których mowa w art. 3 ust. 4 pkt 1-14 ustawy, w zakresie, w jakim dotyczą
one tego dostawcy,
b)
wskazanie, czy wpis dotyczy kwalifikowanego dostawcy usług zaufania czy niekwalifikowanego
dostawcy usług zaufania;
2)
w odniesieniu do usługi zaufania:
a)
informacje, o których mowa w art. 3 ust. 4 pkt 1-9 ustawy, w zakresie, w jakim dotyczą
one tej usługi,
b)
wskazanie, czy wpis dotyczy kwalifikowanej usługi zaufania, o której mowa w art. 4
ust. 1 pkt 2 ustawy, czy niekwalifikowanej usługi zaufania, o której mowa w art. 6
ust. 1 pkt 2 ustawy.
2.
Przy każdym wpisie w rejestrze zamieszcza się także:
1)
numer porządkowy oraz oznaczenie podmiotu dokonującego wpisu;
2)
datę i czas dokonania wpisu.
3.
W przypadku dokonania kolejnego wpisu do rejestru dotyczącego tej samej informacji,
wpisu poprzedniego nie usuwa się. Treść wpisu poprzedniego wykreśla się w sposób umożliwiający
jej odczytanie. Wykreśloną i aktualną treść wpisu zaznacza się w wyraźny sposób.
4.
Wpis, którego treść zawiera oczywiste błędy pisarskie, poprawia minister właściwy
do spraw informatyzacji albo w przypadku, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy, Narodowy
Bank Polski na wniosek dostawcy usług zaufania albo z urzędu, po uprzednim poinformowaniu
dostawcy usług zaufania. Do poprawiania oczywistych błędów pisarskich stosuje się
ust. 2 i 3.