1.
Nazwa, siedziba i adres (w przypadku podstawowej jednostki organizacyjnej uczelni
należy podać nazwę uczelni oraz podstawowej jednostki organizacyjnej zgodnie ze statutem
uczelni).
2.
Numer telefonu, numer faksu, adres e-mail.
3.
Numer NIP i REGON (w przypadku podstawowej jednostki organizacyjnej uczelni należy
podać NIP i REGON uczelni).
4.
Nazwa rady naukowej, rady wydziału lub organu repezentującego jednostkę naukową, o
której mowa w art. 2 pkt 9 lit. f ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania
nauki.
5.
Imię i nazwisko kierownika jednostki naukowej.
Oświadczenie, że informacje zawarte we wniosku złożonym w systemie teleinformatycznym
pod numerem identyfikacyjnym (ID) są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym.
Wyrażenie zgody na przesyłanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 i 1579).
Pieczęć jednostki naukowej i podpis kierownika jednostki naukowej.
(W przypadku gdy część A wniosku zostanie przesłana na elektroniczną skrzynkę podawczą
ministra właściwego do spraw nauki, nie wymaga się pieczęci.)