1.
Oceniający ocenia sposób wykonywania zadań i czynności służbowych przez ocenianego
w okresie objętym oceną kwalifikacyjną na podstawie własnej wiedzy, a także:
1)
pisemnej opinii o ocenianym, obejmującej charakterystykę ocenianego w okresie objętym
oceną kwalifikacyjną, uwzględniającą fakty i okoliczności wskazujące na spełnienie
albo niespełnienie przez ocenianego kryteriów, o których mowa w § 4;
2)
akt osobowych ocenianego;
3)
informacji pochodzących od przełożonych kierownika komórki organizacyjnej, w której
jest zatrudniony oceniany, oraz od kierowników innych komórek organizacyjnych danej
jednostki organizacyjnej Prokuratorii Generalnej, o ile zostały przedłożone na żądanie
lub z inicjatywy oceniającego bądź ocenianego;
4)
rozmowy, o której mowa w § 5, o ile została przeprowadzona.
2.
Opinię, o której mowa w ust. 1 pkt 1, sporządza dyrektor komórki organizacyjnej Prokuratorii
Generalnej, w której jest zatrudniony oceniany, a w przypadku gdy ocenianym jest dyrektor
komórki organizacyjnej Prokuratorii Generalnej - opinię sporządza Prezes albo właściwy
wiceprezes Prokuratorii Generalnej, odpowiednio do tego, kto jest bezpośrednim przełożonym
ocenianego.
3.
Oceniający może zażądać informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3, o ile takie informacje
są niezbędne do dokonania oceny kwalifikacyjnej.