Informacje niezbędne dla ustalenia wysokości dotacji celowej, o której mowa w art.
22ah ust. 1 ustawy, dyrektor szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne w
zakresie szkoły podstawowej lub gimnazjum, prowadzonej przez osobę prawną inną niż
jednostka samorządu terytorialnego lub osobę fizyczną, zwanej dalej „szkołą”, przekazuje
w 2016 r. na:
1)
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do rozporządzenia, albo
2)
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia - w przypadku uczniów
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, niesłyszących,
słabosłyszących, z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, niewidomych i słabowidzących,
posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o ile uczniowie ci będą
korzystać z podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych, dostosowanych
do potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych tych uczniów.