§ 2.
Rejestr RINF prowadzony jest z wykorzystaniem dedykowanego narzędzia informatycznego,
zwanego dalej „aplikacją RINF-PL”.
§ 6.
Wprowadzanie, zmiana lub usuwanie danych rejestrowych w rejestrze RINF następuje:
1)
bezpośrednio w interfejsie aplikacji RINF-PL albo
§ 7.
Niezależnie od wykonywania czynności, o których mowa w § 5 i 6, zarządcy infrastruktury
i użytkownicy bocznic kolejowych, co najmniej raz na trzy miesiące, przekazują Prezesowi
UTK przez aplikację RINF-PL wygenerowany raport o zmianach wprowadzonych do rejestru
RINF za dany okres.
§ 8.
Prezes UTK, co najmniej raz na trzy miesiące, przy pomocy aplikacji RINF-PL przesyła
całość zgromadzonych w rejestrze RINF danych rejestrowych do wspólnego interfejsu
użytkownika, o którym mowa w art. 1 ust. 2 decyzji wykonawczej Komisji 2014/880/UE z dnia 26 listopada 2014 r.
w sprawie wspólnych specyfikacji rejestru infrastruktury kolejowej i uchylającej decyzję
wykonawczą 2011/633/UE.
§ 10.
Zarządcy infrastruktury i użytkownicy bocznic kolejowych do dnia nadania uprawnień
dostępu do aplikacji RINF-PL przekazują Prezesowi UTK dane rejestrowe podlegające
publikacji w rejestrze RINF-PL zgodnie z przepisami dotychczasowymi.
§ 12.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.