W ewidencji wpisuje się w kolejnych kolumnach, według ich numeracji, następującą treść:
1)
kolumna nr 1 - numer kolejny w ewidencji;
2)
kolumna nr 2 - nazwę stowarzyszenia zwykłego;
3)
kolumna nr 3 - datę wpisu do ewidencji i daty wpisów późniejszych zmian;
5)
kolumna nr 5 - adres siedziby stowarzyszenia zwykłego;
6)
kolumna nr 6 - w przypadku reprezentacji stowarzyszenia zwykłego przez przedstawiciela
należy wpisać: „Stowarzyszenie zwykłe jest reprezentowane przez przedstawiciela” oraz
wpisać jego imię i nazwisko; w przypadku gdy organem reprezentującym stowarzyszenie
zwykłe jest zarząd, należy wpisać imiona i nazwiska członków zarządu, ich funkcje
oraz sposób reprezentacji;
7)
kolumna nr 7 - jeżeli w regulaminie działalności przewidziano organ kontroli wewnętrznej,
należy wpisać nazwę tego organu, imiona i nazwiska jego członków oraz ich funkcje;
w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe organu kontroli wewnętrznej
należy wpisać: „Stowarzyszenie zwykłe nie posiada organu kontroli wewnętrznej.”;
8)
kolumna nr 8 - informacje o regulaminie działalności i jego zmianach, w szczególności
numer i datę uchwały dotyczącej regulaminu działalności oraz jego zmian;
9)
kolumna nr 9 - informację o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego; w
przypadku posiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu organizacji pożytku publicznego
należy wpisać: „TAK”; w przypadku nieposiadania przez stowarzyszenie zwykłe statusu
organizacji pożytku publicznego należy wpisać: „NIE”;
10)
kolumna nr 10 - informacje o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego;
w przypadku przekształcenia stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały
o przekształceniu oraz datę i numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego; w przypadku
rozwiązania stowarzyszenia zwykłego należy wpisać datę i numer uchwały o rozwiązaniu
oraz datę rozwiązania stowarzyszenia zwykłego;
11)
kolumna nr 11 - imię i nazwisko likwidatora stowarzyszenia zwykłego;
12)
kolumna nr 12 - informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru,
o których mowa w rozdziale 3 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach, w szczególności rodzaj środka nadzoru, podmiot, który go zastosował, datę jego zastosowania;
13)
kolumna nr 13 - uwagi; należy wpisać inne dodatkowe informacje związane z prowadzeniem
ewidencji, w szczególności sygnaturę akt.