1.
Dokumentację związaną z badaniami psychologicznymi przechowuje się w warunkach organizacyjnych
i technicznych uniemożliwiających dostęp osób nieupoważnionych oraz zapewniających
jej ochronę przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub zagubieniem.
2.
Dokumentację, o której mowa w ust. 1, przechowuje się przez okres 20 lat, licząc od
końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu. Po upływie tego okresu
dokumenty są niszczone przez podmiot przechowujący dokumentację, który sporządza protokół,
zawierający: imię i nazwisko oraz podpis osoby dokonującej zniszczenia, datę i miejsce
zniszczenia, określenie rodzaju niszczonej dokumentacji związanej z badaniami psychologicznymi
oraz imiona i nazwiska osób, których dokumentacja dotyczy.
3.
W przypadku utraty uprawnień do przeprowadzania badań przez psychologa, o którym mowa
w § 5 ust. 1, dokumentacja związana z badaniami psychologicznymi przekazywana jest
do wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy, na obszarze którego działania psycholog ten
prowadzi działalność.