1)
istnienia produktu, jego rodzaju lub dostępności;
2)
cech produktu, w szczególności jego pochodzenia geograficznego lub handlowego, ilości,
jakości, sposobu wykonania, składników, daty produkcji, przydatności, możliwości i
spodziewanych wyników zastosowania produktu, wyposażenia dodatkowego, testów i wyników
badań lub kontroli przeprowadzanych na produkcie, zezwoleń, nagród lub wyróżnień uzyskanych
przez produkt, ryzyka i korzyści związanych z produktem;
obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury
reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług, części, wymiany lub naprawy;
4)
praw konsumenta, w szczególności prawa do naprawy lub wymiany produktu na nowy albo
prawa do obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy;
5)
ceny, sposobu obliczania ceny lub istnienia szczególnej korzyści cenowej;
6)
rodzaju sprzedaży, powodów stosowania przez przedsiębiorcę praktyki rynkowej, oświadczeń
i symboli dotyczących bezpośredniego lub pośredniego sponsorowania, informacji dotyczących
sytuacji gospodarczej lub prawnej przedsiębiorcy lub jego przedstawiciela, w tym jego
imienia i nazwiska (nazwy) i majątku, kwalifikacji, statusu, posiadanych zezwoleń,
członkostwa lub powiązań oraz praw własności przemysłowej i intelektualnej lub nagród
i wyróżnień.