1.
Dyrektor szkoły, na podstawie złożonych deklaracji, sporządza wykaz uczniów lub absolwentów
przystępujących do egzaminu maturalnego. Wykaz zawiera:
1)
dane osobowe uczniów lub absolwentów i informacje, o których mowa w § 32 ust. 1;
2)
informację o uczniach lub absolwentach, którzy korzystają z dostosowania:
a)
formy przeprowadzania egzaminu maturalnego, o którym mowa w art. 44zzr ust. 1 ustawy,
b)
warunków przeprowadzania egzaminu maturalnego, o którym mowa w art. 44zzr ust. 1-7
ustawy.
2.
Wykaz, o którym mowa w ust. 1, dyrektor szkoły przekazuje dyrektorowi okręgowej komisji
egzaminacyjnej w postaci elektronicznej przy użyciu systemu wymiany plików wskazanego
przez dyrektora tej komisji.
3.
Wykaz, o którym mowa w ust. 1, jest przekazywany w terminie określonym przez dyrektora
okręgowej komisji egzaminacyjnej, jednak nie później niż do dnia 15 lutego roku szkolnego,
w którym jest przeprowadzany egzamin maturalny.
4.
Dyrektor szkoły, na wniosek dyrektora okręgowej komisji egzaminacyjnej, sporządza,
na podstawie wstępnych deklaracji, informację o liczbie uczniów lub absolwentów, którzy
złożyli deklarację przystąpienia do egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów
na poszczególnych poziomach, i przesyła ją dyrektorowi okręgowej komisji egzaminacyjnej
w postaci elektronicznej przy użyciu systemu wymiany plików wskazanego przez dyrektora
tej komisji.