1.
Osoba dokonująca zgłoszenia wypełnia formularz kolorem niebieskim lub czarnym, drukowanymi
literami.
2.
Formularz może być sporządzony przez pracownika organu gminy w postaci wydruku z systemu
teleinformatycznego, w obecności osoby dokonującej zgłoszenia na podstawie danych
zawartych w rejestrze PESEL oraz podanych przez tę osobę.
3.
Potwierdzenia wiarygodności danych zamieszczonych na formularzu sporządzanym w postaci,
o której mowa w ust. 1 i 2, dokonuje własnoręcznym podpisem osoba zgłaszająca.
4.
Potwierdzenia faktu pobytu osoby, której zgłoszenie dotyczy, pod wskazanym adresem,
na formularzach, o których mowa w § 2 ust. 1 i 2, dokonuje własnoręcznym podpisem
właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
5.
Potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia na formularzach, o których mowa w § 2, składanych
w formie dokumentu papierowego dokonuje własnoręcznym podpisem pracownik organu gminy
przyjmujący zgłoszenie.