1)
oznaczenie klienta podmiotu rynku finansowego, zwanego dalej „klientem”, obejmujące
jego imię i nazwisko, jego adres zamieszkania i adres do korespondencji, jeżeli jest
inny niż adres zamieszkania, a także numer telefonu lub adres poczty elektronicznej,
o ile klient je posiada;
2)
oznaczenie podmiotu rynku finansowego, obejmujące jego nazwę albo firmę i adres siedziby;
3)
dokładne określenie żądania klienta, w tym wskazanie wartości roszczenia pieniężnego
lub pożądanego zachowania podmiotu rynku finansowego;
4)
określenie oczekiwania co do sposobu zakończenia sporu;
5)
opis stanu faktycznego sprawy;
6)
określenie rodzaju postępowania, o którym mowa w art. 36 ust. 2 ustawy, przez wskazanie,
że wnioskodawca wnosi o umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania
sporu przez jego strony lub o przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu;
7)
podpis klienta lub jego pełnomocnika.