Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwaz dnia 16 grudnia 2016 r.zmieniające rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej 1)Minister Infrastruktury i Budownictwa kieruje działem administracji rządowej - łączność, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury i Budownictwa (Dz. U. poz. 1907 i 2094).

Treść rozporządzenia

Na podstawie art. 92 ust. 4 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe   (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej   (Dz. U. poz. 1468) wprowadza się następujące zmiany:

1)

w § 10 w ust. 1 w pkt 6 lit. b otrzymuje brzmienie:
„ 

b)

w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej, albo
 ”
 ;

2)

w § 12 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„ 

2)

w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej, albo
 ”
 .

§ 2.

Do postępowań reklamacyjnych wszczętych i niezakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia stosuje się przepisy rozporządzenia, o którym mowa w § 1, w brzmieniu nadanym niniejszym rozporządzeniem.

§ 3.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 10 stycznia 2017 r.
1)
Minister Infrastruktury i Budownictwa kieruje działem administracji rządowej - łączność, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury i Budownictwa (Dz. U. poz. 1907 i 2094).