1.
W przypadku prowadzenia dokumentacji w formie papierowej przed rozpoczęciem jej wypełniania
karty dokumentacji powinny zostać przeszyte, a strony ponumerowane i opatrzone pieczęcią
podmiotu prowadzącego dokumentację. Właściwy naczelnik urzędu celno-skarbowego opatruje
przeszycie plombą, przy użyciu plombownicy stosowanej do plombowania dokumentacji
prowadzonych przez organ Krajowej Administracji Skarbowej, a na ostatniej stronie
dokumentacji wpisuje liczbę jej stron i składa podpis.
2.
Przeszycia kart dokumentacji oraz opatrzenia przeszycia plombą właściwego naczelnika
urzędu celno-skarbowego, przy użyciu plombownicy stosowanej do plombowania dokumentacji
prowadzonych przez organ Krajowej Administracji Skarbowej, nie stosuje się w przypadku
dokumentacji, o których mowa w § 16, § 19 i § 20, które przed rozpoczęciem wypełniania
powinny zostać zarejestrowane i opatrzone pieczęcią przez właściwego naczelnika urzędu
celno-skarbowego.