|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1 etatu.
|
54
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1/2 etatu.
|
40
|
|
1.3. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1/4 etatu.
|
25
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w ramach
zakresu fizjoterapia ambulatoryjna.
|
15
|
|
|
III.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
2. Przedmiot postępowania: Fizjoterapia ambulatoryjna
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Magister fizjoterapii z co najmniej 5-letnim doświadczeniem jako fizjoterapeuta
- równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
12
|
|
|
1.2. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
8
|
|
|
1.3. Technik masażysta - równoważnik co najmniej 1 etatu
|
4
|
|
|
1.4. Zapewnienie konsultacji lekarza specjalisty w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
|
4
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna lub pomieszczenia
|
2.1. Urządzenie wytwarzające impulsowe pole elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości
- w miejscu udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.2. Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w miejscu udzielania
świadczeń.
|
3
|
|
|
2.3. Zestaw do kriostymulacji parami azotu - w miejscu udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.4. Sala gimnastyczna stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.5. Kriokomora - w lokalizacji.
|
5
|
|
|
2.6. Przebieralnia dla świadczeniobiorców stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu
udzielania świadczeń.
|
2
|
|
|
3. Pozostałe warunki
|
3.1. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
4
|
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji ogólnoustrojowej w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.3. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji ogólnoustrojowej w warunkach stacjonarnych - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.4. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, co najmniej 10% świadczeń w warunkach domowych w
ramach zakresu fizjoterapia ambulatoryjna.
|
4
|
|
|
III.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram czasu pracy
|
1.1. Czas pracy zakładu - co najmniej 5 dni w tygodniu, co najmniej 10 godzin dziennie,
w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych między godziną 14.00
a 21.00.
|
5
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
3. Przedmiot postępowania: Fizjoterapia domowa
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Magister fizjoterapii - co najmniej 50% zatrudnionych fizjoterapeutów.
|
21
|
|
|
1.2. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
26
|
|
|
1.3. Technik masażysta - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
5
|
|
|
1.4. Zapewnienie konsultacji lekarza specjalisty w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
|
5
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna/ pomieszczenia
|
2.1. Przenośny stół do terapii - co najmniej 1 sztuka.
|
2
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
2.2. Przenośny stół do terapii - co najmniej 2 sztuki.
|
3
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram pracy
|
1.1. Czas pracy zespołu rehabilitacji domowej - co najmniej 5 dni w tygodniu, co najmniej
10 godzin dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
3
|
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w ramach
rehabilitacji w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w ramach
rehabilitacji stacjonarnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
4. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja ogólnoustrojowa w ośrodku lub oddziale dziennym
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej, lub
ortopedii, lub neurologii - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
8
|
|
|
1.2. Magister fizjoterapii z co najmniej 5-letnim doświadczeniem jako fizjoterapeuta
- równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
4
|
|
|
1.3. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 2 etatów.
|
4
|
|
|
1.4. Lekarz specjalista w dziedzinie ortopedii i traumatologii narządu ruchu, lub
lekarz specjalista w dziedzinie neurologii lub lekarz specjalista w dziedzinie reumatologii
lub lekarz specjalista w dziedzinie pediatrii - w miejscu udzielania świadczeń.
|
4
|
|
|
1.5. Specjalista psychologii klinicznej lub psycholog - równoważnik co najmniej 1/4
etatu.
|
4
|
|
|
1.6. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
4
|
|
|
1.7. Technik masażysta - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
|
|
1.8. Dietetyk - dostęp do konsultacji - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
1.9. Terapeuta zajęciowy - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
|
|
1.10. Logopeda, o którym mowa w lp. 3 lit. b ust. 1 pkt 8 załącznika nr 1 do rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu
rehabilitacji leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 465), zwany dalej „logopedą w rehabilitacji”,
posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii lub ukończone studia podyplomowe
w zakresie neurologopedii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
1
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna/ pomieszczenia
|
2.1. Sala gimnastyczna stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania świadczeń.
|
2
|
|
|
2.2. Urządzenie wytwarzające impulsowe pole elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości
- w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.3. Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.4. Zestaw do kriostymulacji parami azotu - w miejscu udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.5. Aparat do przerywanej kompresji pneumatycznej jedno- lub wielokomorowy - w miejscu
udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.6. Stół lub łóżko do manualnego drenażu limfatycznego bez kompresji lub z kompresją
- w miejscu udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.7. Basen rehabilitacyjny - na jedną osobę korzystającą z basenu przypada co najmniej
4 m˛ lustra wody w basenie, dla osób dorosłych niecka basenowa jest napełniona wodą
na głębokość od 0,7 m do 1,35 m, a dla dzieci od 0,6 m do 0,75 m, zwany dalej „basenem
rehabilitacyjnym” - w lokalizacji.
|
5
|
|
|
2.8. Kriokomora ogólnoustrojowa - w lokalizacji.
|
3
|
|
3. Pozostałe warunki
|
3.1. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
2
|
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji ogólnoustrojowej w warunkach stacjonarnych - w lokalizacji
|
3
|
|
|
1.3. Oferent realizuje świadczenia na rzecz pacjentów z obrzękiem limfatycznym.
|
3
|
|
|
1.4. Oferent zapewnia w lokalizacji co najmniej 2 poradnie: rehabilitacyjną, urazowo--ortopedyczną,
neurologii, reumatologiczną, wad postawy lub endokrynologii i diabetologii dziecięcej.
|
3
|
|
|
1.5. Oferent zapewnia w lokalizacji co najmniej jeden z oddziałów: oddział urazowo--ortopedyczny,
chirurgiczny, neurochirurgiczny, neurologiczny, geriatryczny, reumatologiczny, chorób
wewnętrznych, onkologiczny, urologiczny, pediatrii, endokrynologii dziecięcej, diabetologii
dziecięcej, kardiologiczny, pulmonologiczny lub ginekologii.
|
3
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
5. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego w
ośrodku lub oddziale dziennym
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej, lub
neurologii, lub neurologii dziecięcej - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
9
|
|
|
1.2. Fizjoterapeuta posiadający udokumentowane, co najmniej 3-letnie doświadczenie
w zakresie metod usprawniania dzieci z zaburzeniami rozwojowymi oraz wczesnej diagnostyki
i terapii neurorozwojowej - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
9
|
|
|
1.3. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
4
|
|
|
1.4. Logopeda w rehabilitacji posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii
lub ukończone studia podyplomowe w zakresie neurologopedii - równoważnik co najmniej
1 etatu.
|
6
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.5. Logopeda w rehabilitacji posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii
lub ukończone studia podyplomowe w zakresie neurologopedii - równoważnik co najmniej
1/2 etatu.
|
3
|
|
1.6. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
3
|
|
|
1.7. Terapeuta zajęciowy lub magister pedagogiki specjalnej, lub oligofrenopedagog
- równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
1
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.8. Terapeuta zajęciowy lub magister pedagogiki specjalnej, lub oligofrenopedagog
- równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
2
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna/ pomieszczenia
|
2.1. Wanny do masażu podwodnego lub wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w
lokalizacji.
|
2
|
|
|
2.2. Zestaw do biostymulacji laserowej - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
2.3. Sala do kinezyterapii stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania
świadczeń.
|
2
|
|
|
2.4. Basen rehabilitacyjny - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
3. Realizacja wybranych świadczeń opieki zdrowotnej
|
3.1. W okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc, w którym
ogłoszono postępowanie, oferent zrealizował co najmniej 30% świadczeń na rzecz świadczeniobiorców
z porażeniem i niedowładem będącym skutkiem uszkodzenia układu nerwowego o różnej
etiologii, z rozpoznaniami (ICD10): A80-A98; C70-C72; D32; D33; D42; D43; G09; G10-G13;
G20-G21, G35-G37; G54; G55; G59; G60-G83; I60-I69; Q05-Q07; Q90; S14; S24; S34; S44;
S54; S74; S84.
|
5
|
|
|
3.2. W okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc, w którym
ogłoszono postępowanie, oferent realizował co najmniej 20% świadczeń na rzecz świadczeniobiorców
z upośledzeniem umysłowym z rozpoznaniami (ICD10): F82, F84, P05-P08, P10-P15, P20-P21.
|
5
|
|
|
3.3. W okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc, w którym
ogłoszono postępowanie, oferent realizował świadczenia na rzecz świadczeniobiorców
w wieku 0-3 lat z rozpoznaniem (ICD10): R62.
|
5
|
|
|
4. Pozostałe warunki
|
4.1. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
4.2. W okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc, w którym
ogłoszono postępowanie, oferent wykonał ponad 5% świadczeń na rzecz świadczeniobiorców
posiadających zaświadczenie wydane zgodnie z ustawą z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu
kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. poz. 1860 oraz z 2018 r. poz. 1076).
|
4
|
|
|
4.3. Lokalizacja ośrodka lub oddziału dziennego na terenie szkoły specjalnej lub innej
placówki specjalnej.
|
6
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
4
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 7 godzin i 35 minut dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu
w godzinach popołudniowych między godziną 14.00 a 21.00.
|
2
|
|
III.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
6.Przedmiot postępowania: Rehabilitacja osób z dysfunkcją narządu słuchu i mowy
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Logopeda w rehabilitacji posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie surdologopedii
lub studia podyplomowe w zakresie surdologopedii lub logopeda posiadający udokumentowane
co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami z dysfunkcją narządu słuchu i
mowy - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
18
|
|
|
1.2. Specjalista psychologii klinicznej posiadający 3-letni staż pracy z dziećmi z
uszkodzeniem narządu słuchu lub psycholog kliniczny posiadający udokumentowane co
najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami z dysfunkcją narządu słuchu i mowy
- równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
18
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna/ pomieszczenia
|
2.1. Stanowisko komputerowe i licencjonowane informatyczne programy specjalistyczne
- w miejscu udzielania świadczeń.
|
5
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram czasu pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
10
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 7 godzin i 35 minut dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu
w godzinach popołudniowych między godziną 14.00 a 21.00.
|
6
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Zapewnienie konsultacji - lekarz specjalista w dziedzinie otorynolaryngologii
oraz audiologii i foniatrii - w miejscu udzielania świadczeń.
|
6
|
|
|
1.2. Zapewnienie konsultacji - lekarza specjalisty w dziedzinie rehabilitacji w chorobach
narządu ruchu lub rehabilitacji ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej,
lub medycyny fizykalnej i balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii,
lub balneoklimatologii i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny
fizykalnej - w miejscu udzielania świadczeń.
|
6
|
|
|
1.3. Zapewnienie dostępu do badań ABR (AuditoryBrainstemResponse - słuchowa odpowiedź
pnia mózgu).
|
6
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
7.Przedmiot postępowania: Rehabilitacja osób z dysfunkcją narządu wzroku
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Specjalista psychologii klinicznej z co najmniej 3-letnim stażem pracy z pacjentami
z dysfunkcją narządu wzroku - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
25
|
|
|
1.2. Terapeuta widzenia lub instruktor orientacji przestrzennej lub inny terapeuta
z co najmniej 3-letnim stażem pracy z pacjentami z dysfunkcją narządu wzroku - równoważnik
co najmniej 2 etatów.
|
18
|
|
|
1.3. Ortoptysta - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
8
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram czasu pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
8
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 7 godzin i 35 minut dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu
w godzinach popołudniowych między godziną 14.00 a 21.00.
|
4
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Dostęp do badań i zabiegów
|
1.1. Zapewnienie konsultacji - lekarz specjalista w dziedzinie okulistyki.
|
6
|
|
|
1.2. Zapewnienie konsultacji - lekarza specjalisty w dziedzinie rehabilitacji w chorobach
narządu ruchu lub rehabilitacji ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej,
lub medycyny fizykalnej i balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii,
lub balneoklimatologii i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny
fizykalnej.
|
4
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
8. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja kardiologiczna lub kardiologiczna telerehabilitacja
hybrydowa w ośrodku lub oddziale dziennym
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1/2 etatu.
|
12
|
|
|
1.2. Lekarz specjalista w dziedzinie kardiologii - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
12
|
|
|
1.3. Magister fizjoterapii z co najmniej 5-letnim doświadczeniem jako fizjoterapeuta
- równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
4
|
|
|
1.4. Specjalista psychologii klinicznej - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
4
|
|
|
1.5. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 2 etatów.
|
4
|
|
|
1.6. Psycholog - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
4
|
|
|
1.7. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
6
|
|
|
1.8. Dietetyk - dostęp do konsultacji - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna
|
2.1. Sala kinezyterapii stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania świadczeń.
|
2
|
|
|
2.2. Zestaw ergo-spirometryczny - w lokalizacji.
|
1
|
|
3. Pozostałe warunki
|
3.1. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
6
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 7 godzin i 35 minut dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu
w godzinach popołudniowych między godziną 14.00 a 21.00.
|
4
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji kardiologicznej w warunkach stacjonarnych - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.3. Oferent zapewnia w lokalizacji co najmniej 2 poradnie: rehabilitacyjną, urazowo--ortopedyczną,
neurologii, reumatologiczną, kardiologiczną lub endokrynologii i diabetologii dziecięcej.
|
3
|
|
|
1.4. Zapewnienie konsultacji przez lekarza specjalistę w dziedzinie kardiologii przez
cały czas realizacji świadczeń.
|
2
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
9. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja pulmonologiczna z wykorzystaniem metod subterraneoterapii
w ośrodku lub oddziale dziennym
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1/2 etatu.
|
20
|
|
|
1.2. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1/2 etatu.
|
10
|
|
|
1.3. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
6
|
|
|
1.4. Dietetyk - dostęp do konsultacji - w lokalizacji.
|
4
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna lub pomieszczenia
|
2.1. Uniwersalny Gabinet Usprawniania Leczniczego (UGUL) lub inny system spełniający
jego rolę - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
2.2. Sala do ćwiczeń z możliwością treningu oporowego i bieżnia treningowa - w miejscu
udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.3. Sala gimnastyczna stanowiąca odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.4. Gabinet do inhalacji stanowiący odrębne pomieszczenie - w miejscu udzielania
świadczeń.
|
2
|
|
|
II.
|
Dostępność
|
1. Dostępność - harmonogram czasu pracy
|
1.1. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 10 godzin dziennie, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych
między godziną 14.00 a 21.00.
|
8
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.2. Czas pracy ośrodka lub oddziału dziennego - co najmniej 5 dni w tygodniu, co
najmniej 7 godzin i 35 minut dziennie bez przerwy, w tym co najmniej 2 razy w tygodniu
w godzinach popołudniowych między godziną 14.00 a 21.00.
|
5
|
|
III.
|
Kompleksowość
|
1. Dostęp do badań i zabiegów
|
1.1. Zapewnienie konsultacji lekarza specjalisty w dziedzinie chorób płuc.
|
5
|
|
|
1.2. Zapewnienie konsultacji lekarza specjalisty w dziedzinie kardiologii lub chorób
wewnętrznych.
|
5
|
|
|
IV.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
10. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja ogólnoustrojowa w warunkach stacjonarnych
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1 etatu na 15 łóżek.
|
10
|
|
|
1.2. Zespół lekarzy specjalistów w dziedzinie: chorób wewnętrznych - równoważnik co
najmniej 1/4 etatu, ortopedii i traumatologii narządu ruchu - równoważnik co najmniej
1/4 etatu, neurologii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu oraz kardiologii lub chorób
płuc, lub lekarza specjalisty w dziedzinie reumatologii lub lekarza specjalisty w
dziedzinie pediatrii - w łącznym wymiarze równoważnika co najmniej 1/4 etatu.
|
6
|
|
|
1.3. Magister fizjoterapii z co najmniej 5-letnim doświadczeniem jako fizjoterapeuta
- równoważnik co najmniej 1/2 etatu na każde kolejne 25 łóżek.
|
4
|
|
|
1.4. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1 etatu na 10 łóżek, w tym równoważnik
co najmniej 1 etatu magistra fizjoterapii.
|
4
|
|
|
1.5. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
6
|
|
|
1.6. Technik masażysta - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
|
|
1.7. Terapeuta zajęciowy - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
|
|
1.8. Psycholog lub specjalista psychologii klinicznej - równoważnik co najmniej 1/4
etatu.
|
2
|
|
|
1.9. Logopeda w rehabilitacji posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii
lub ukończone studia podyplomowe w zakresie neurologopedii - równoważnik co najmniej
1/4 etatu.
|
2
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna, pomieszczenia
|
2.1. Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.2. Pracownia pomiarowa obiektywizująca wyniki rehabilitacji wyposażona w urządzenie
do oceny równowagi, do oceny siły izometrycznej i dynamicznej, do oceny zakresów ruchu,
stanowiąca odrębne pomieszczenie, zwana dalej „pracownią pomiarową” - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.3. Urządzenia do terapii metodą biofeedback - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.4. Urządzenie do masażu limfatycznego sekwencyjnego - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.5. Zestaw do kriostymulacji parami azotu - w miejscu udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.6. Basen rehabilitacyjny - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
2.7. Kriokomora ogólnoustrojowa - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
3. Pozostałe warunki
|
3.1. W oddziale jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne lekarzy przez podmiot wpisany
na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie
odpowiadającej zakresowi świadczeń objętych przedmiotem postępowania.
|
2
|
|
|
3.2. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Dostęp do badań i zabiegów
|
1.1. Dietetyk - dostęp do konsultacji - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
1.2. Oddział co najmniej 25 łóżek.
|
4
|
|
|
2. Sposób wykonania umowy
|
2.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
2.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji ogólnoustrojowej w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
2.3. Oferent realizuje świadczenia na rzecz pacjentów z obrzękiem limfatycznym.
|
3
|
|
|
2.4. Oferent zapewnia w lokalizacji co najmniej jeden z oddziałów: oddział urazowo--ortopedyczny,
chirurgiczny, neurochirurgiczny, neurologiczny, reumatologiczny, chorób wewnętrznych,
geriatryczny, onkologiczny, urologiczny, ginekologiczny, kardiologiczny, pulmonologiczny,
pediatrii, endokrynologii dziecięcej, diabetologii dziecięcej lub ginekologii.
|
3
|
|
|
III.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
11. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja pulmonologiczna w warunkach stacjonarnych
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1 etatu na 15 łóżek.
|
22
|
|
|
1.2. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1 etatu na 10 łóżek, w tym równoważnik
co najmniej 1 etatu magistra fizjoterapii.
|
16
|
|
|
1.3. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
5
|
|
|
1.4. Psycholog - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
Jedna odpowiedź do wyboru
|
|
1.5. Specjalista psychologii klinicznej - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
3
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna
|
2.1. Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.2. Urządzenie do masażu limfatycznego sekwencyjnego - w miejscu udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.3. Zestaw do kriostymulacji parami azotu - w miejscu udzielania świadczeń.
|
1
|
|
|
2.4. Basen rehabilitacyjny - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
3. Pozostałe warunki
|
3.1. W oddziale jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne lekarzy przez podmiot wpisany
na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie
odpowiadającej zakresowi świadczeń objętych przedmiotem postępowania.
|
2
|
|
|
3.2. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Konsultacje lekarzy specjalistów w dziedzinie: chorób płuc lub chorób wewnętrznych,
lub chirurgii klatki piersiowej - w lokalizacji.
|
4
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w ramach
rehabilitacji realizowanej w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.3. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.4. Oferent realizuje świadczenia na rzecz pacjentów z obrzękiem limfatycznym.
|
3
|
|
|
III.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
12. Przedmiot postępowania: Rehabilitacja neurologiczna w warunkach stacjonarnych
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1 etatu na 15 łóżek.
|
15
|
|
|
1.2. Lekarz specjalista w dziedzinie neurologii - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
9
|
|
|
1.3. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1 etatu na 6 łóżek, w tym równoważnik
co najmniej 1 etatu magistra fizjoterapii.
|
4
|
|
|
1.4. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii lub fizjoterapeuta posiadający udokumentowane
doświadczenie w zakresie metod neurofizjologicznych - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
4
|
|
|
1.5. Logopeda w rehabilitacji posiadający specjalizację w dziedzinie neurologopedii
lub ukończone studia podyplomowe w zakresie neurologopedii - równoważnik co najmniej
1 etatu na 20 łóżek.
|
4
|
|
|
1.6. Terapeuta zajęciowy - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
2
|
|
|
1.7. Specjalista psychologii klinicznej - równoważnik co najmniej 1 etatu na 10 łóżek.
|
4
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna
|
2.1. Wanny do masażu wirowego kończyn górnych i kończyn dolnych - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.2. Pracownia pomiarowa - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.3. Urządzenia do terapii metodą biofeedback - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.4. Urządzenie do masażu limfatycznego sekwencyjnego - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.5. Zestaw do kriostymulacji parami azotu - w lokalizacji.
|
1
|
|
|
2.6. Basen rehabilitacyjny - w lokalizacji.
|
5
|
|
|
3. Realizacja wybranych świadczeń
|
3.1. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, świadczeń zdrowotnych rehabilitacji neurologicznej
zaburzeń funkcji mózgu - kategoria I i II.
|
2
|
|
|
3.2. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, świadczeń zdrowotnych rehabilitacji neurologicznej
zaburzeń funkcji rdzenia i korzeni nerwowych - kategoria I i II.
|
2
|
|
|
3.3. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, świadczeń zdrowotnych rehabilitacji neurologicznej
zaburzeń obwodowego układu nerwowego i dystrofie mięśniowe - kategoria I i II.
|
2
|
|
|
3.4. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, świadczeń zdrowotnych rehabilitacji neurologicznej
dziecięcej - kategoria I-III.
|
2
|
|
|
4. Pozostałe warunki
|
4.1. W oddziale jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne lekarzy przez podmiot wpisany
na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie
odpowiadającej zakresowi świadczeń objętych przedmiotem postępowania.
|
2
|
|
|
4.2. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
2
|
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w ramach
rehabilitacji realizowanej w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
III.
|
Cena
|
2. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|
|
13.Przedmiot postępowania: Rehabilitacja kardiologiczna lub kardiologiczna telerehabilitacja
hybrydowa w warunkach stacjonarnych
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
Lp.
|
Kryterium
|
Kategoria
|
Oceniany warunek
|
Liczba punktów
|
Uwagi
|
|
I.
|
Jakość
|
1. Personel
|
1.1. Lekarz specjalista w dziedzinie rehabilitacji w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacji
ogólnej, lub rehabilitacji, lub rehabilitacji medycznej, lub medycyny fizykalnej i
balneoklimatologii, lub fizjoterapii i balneoklimatologii, lub balneoklimatologii
i medycyny fizykalnej, lub balneologii, lub balneologii i medycyny fizykalnej - równoważnik
co najmniej 1 etatu na 15 łóżek.
|
15
|
|
|
1.2. Lekarz specjalista w dziedzinie kardiologii - równoważnik co najmniej 1 etatu
na 25 łóżek.
|
15
|
|
|
1.3. Fizjoterapeuta - równoważnik co najmniej 1 etatu na 10 łóżek, w tym równoważnik
co najmniej 1 etatu magistra fizjoterapii.
|
8
|
|
|
1.4. Specjalista w dziedzinie fizjoterapii - równoważnik co najmniej 1 etatu.
|
3
|
|
|
1.5. Specjalista psychologii klinicznej - równoważnik co najmniej 1/4 etatu.
|
3
|
|
|
2. Sprzęt i aparatura medyczna
|
2.1. System monitorowanego treningu fizjoterapeutycznego - testy wydolnościowe, próby
wysiłkowe i badanie spirometryczne - w miejscu udzielania świadczeń.
|
3
|
|
|
2.2. Pracownia pomiarowa - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
3. Realizacja wybranych świadczeń
|
3.1. Wykonanie w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc,
w którym ogłoszono postępowanie, świadczeń zdrowotnych rehabilitacji kardiologicznej
z chorobami współistniejącymi oraz rehabilitacji kardiologicznej - kategoria I i II.
|
7
|
|
|
4. Pozostałe warunki
|
4.1. W oddziale jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne lekarzy przez podmiot wpisany
na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie
odpowiadającej zakresowi świadczeń objętych przedmiotem postępowania.
|
3
|
|
|
4.2. W jednostce jest prowadzone szkolenie specjalizacyjne fizjoterapeutów przez podmiot
wpisany na listę jednostek akredytowanych do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego
w dziedzinie fizjoterapii.
|
3
|
|
|
II.
|
Kompleksowość
|
1. Sposób wykonania umowy
|
1.1. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
fizjoterapii ambulatoryjnej - w lokalizacji.
|
3
|
|
|
1.2. Oferent realizuje na podstawie umowy proces leczenia świadczeniobiorców w zakresie
rehabilitacji kardiologicznej w ośrodku lub oddziale dziennym - w lokalizacji.
|
2
|
|
|
1.3. Oferent zapewnia w lokalizacji oddział kardiologii lub kardiochirurgii.
|
2
|
|
|
III.
|
Cena
|
1. Cena
|
1.1. Cena obliczona zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 17 do rozporządzenia.
|
Maksymalnie 10
|
|