1.
Analizie podlegają następujące dane dotyczące przewozów realizowanych środkiem transportu,
o którym mowa w art. 2 pkt 11 lit. a ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego
i kolejowego przewozu towarów, zwanym dalej „środkiem transportu”:
2)
numery rejestracyjne środka transportu;
4)
ilość, masa brutto, objętość towaru;
5)
współrzędne geograficzne dotyczące położenia środka transportu;
6)
prędkość środka transportu;
7)
data i godzina pozyskania danych, o których mowa w pkt 5;
8)
azymut środka transportu;
9)
błąd przekazywania danych satelitarnych;
10)
numer lokalizatora albo numer urządzenia przekazującego dane geolokalizacyjne środka
transportu do zewnętrznego systemu lokalizacji używanego przez przewoźnika.
2.
W przypadku realizowanego środkiem transportu przewozu towaru rozpoczynającego się
na terytorium kraju analizie podlegają również:
1)
dane adresowe miejsca załadunku towaru;
2)
dane adresowe miejsca dostarczenia towaru albo miejsca zakończenia przewozu na terytorium
kraju;
3)
data faktycznego rozpoczęcia przewozu towaru;
4)
planowana data zakończenia przewozu towaru;
5)
informacja o odbiorze towaru.
3.
W przypadku realizowanego środkiem transportu przewozu towaru z terytorium państwa
członkowskiego albo z terytorium państwa trzeciego na terytorium kraju analizie podlegają
również:
1)
miejsce i data rozpoczęcia przewozu towaru na terytorium kraju;
2)
dane adresowe miejsca dostarczenia towaru;
3)
planowana data zakończenia przewozu towaru;
4)
informacja o odbiorze towaru.
4.
W przypadku realizowanego środkiem transportu przewozu towaru z terytorium jednego
państwa członkowskiego na terytorium drugiego państwa członkowskiego albo państwa
trzeciego analizie podlegają również:
1)
miejsce i data rozpoczęcia przewozu towaru na terytorium kraju;
2)
miejsce zakończenia przewozu towaru na terytorium kraju;
3)
planowana data zakończenia przewozu towaru na terytorium kraju.