W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja zamawiającego
z wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób
określony w dziale I rozdziale 2a ustawy, lub gdy zamawiający dopuścił taki sposób
komunikacji, Prezes Izby wzywa zamawiającego do złożenia dokumentacji postępowania
w postaci elektronicznej, w zakresie, o którym mowa w ust. 1, zapisanej na informatycznym
nośniku danych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne
(Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), w sposób zapewniający odczyt dokumentów elektronicznych i informacji opisanych oraz
uporządkowanych zgodnie ze strukturą i metodyką nazewnictwa katalogów i dokumentów
elektronicznych, który umożliwia identyfikację poszczególnych dokumentów postępowania
oraz wyodrębnienie dokumentów zawierających informacje niejawne lub tajemnice prawnie
chronione.