2)
mapę, o której mowa w art. 55 ust. 3 pkt 8 ustawy, z naniesionymi ograniczeniami wysokości
zabudowy na lotnisku i w jego otoczeniu, z uwzględnieniem istniejących przeszkód lotniczych
oraz elementów infrastruktury lotniska, granicy lotniska, lokalizacji ogrodzenia lotniska,
granicy części lotniczej lotniska oraz granicy pola wzlotów i układu dróg startowych
lotniska, opracowaną w skali 1:25 000 dla lotniska dla samolotów oraz w skali 1:5000
dla lotniska dla śmigłowców, z wykorzystaniem danych zawartych w bazach danych, o
których mowa w art. 4 ust. 1a i 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, przy pomocy usług danych przestrzennych, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej;
3)
profile pól wznoszenia i podejścia, o których mowa w art. 55 ust. 3 pkt 9 ustawy,
wykonane w postaci profilu podłużnego po osi drogi startowej oraz strefy podejść w
skali 1:1000/25 000 dla lotniska dla samolotów oraz w skali 1:500/5000 dla lotniska
dla śmigłowców, co najmniej w ograniczeniach wysokości zabudowy na lotnisku i w jego
otoczeniu.