1.
Dyrektor zakładu doręcza nauczycielowi oryginał karty oceny pracy.
2.
Karta oceny pracy zawiera:
1)
imię (imiona) i nazwisko nauczyciela;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
miejsce zatrudnienia i zajmowane stanowisko;
4)
staż pracy pedagogicznej;
5)
stopień awansu zawodowego;
7)
datę dokonania poprzedniej oceny pracy;
8)
stwierdzenie uogólniające, o którym mowa w art. 6a ust. 4 Karty Nauczyciela;
9)
uzasadnienie oceny pracy, obejmujące odniesienie się do spełnienia przez nauczyciela
poszczególnych kryteriów oceny pracy;
10)
datę sporządzenia oceny pracy;
11)
podpis osoby dokonującej oceny pracy;
12)
pouczenie o terminie i trybie wniesienia odwołania od oceny pracy.
3.
Opinie, o których mowa w art. 6a ust. 5 pkt 2 i 4 Karty Nauczyciela, a w przypadku
dyrektora zakładu opinie, o których mowa w art. 6a ust. 7 Karty Nauczyciela, stanowią
załączniki do oceny pracy, które wraz z odpisem karty oceny pracy włącza się do akt
osobowych pracownika.