1.
Na żądanie abonenta wyrażone w momencie złożenia wniosku, dostawca usług, o którym
mowa w § 15 ust. 1, doręcza zawiadomienia, o których mowa w § 17 ust. 5, § 18 ust.
1 pkt 1 i ust. 3-5, § 19 ust. 2 i § 20 ust. 1, wyłącznie drogą elektroniczną na wskazany
przez abonenta adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka porozumiewania
się na odległość, o ile dostawca usług umożliwia korzystanie z takiego środka.
2.
Żądanie abonenta, o którym mowa w ust. 1, określa jednolity sposób doręczania wszystkich
zawiadomień, o których mowa w § 17 ust. 5, § 18 ust. 1 pkt 1 i ust. 3-5, § 19 ust.
2 i § 20 ust. 1.
3.
Jeżeli abonent zażądał przekazania treści zawiadomień, o których mowa w § 17 ust.
5, § 18 ust. 1 pkt 1 i ust. 3-5, § 19 ust. 2 i § 20 ust. 1, telefonicznie, wskazuje
jednocześnie inny sposób zawiadomienia, jaki dostawca usług, o którym mowa w § 15
ust. 1, będzie mógł zastosować w przypadku, gdyby abonent ten nie odbierał połączenia
lub z przyczyn technicznych leżących po jego stronie dostawca usług nie mógł nawiązać
z nim połączenia.