1.
Wniosek, o którym mowa w art. 26b ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, zwany dalej „wnioskiem”, jest przesyłany za pomocą oprogramowania interfejsowego
dostępnego na stronie, której adres jest podany w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
2.
Struktura logiczna urzędowego poświadczenia odbioru wniosku jest udostępniana w Biuletynie
Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw finansów
publicznych.
3.
Urzędowe poświadczenie odbioru wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu
teleinformatycznego administracji skarbowej, po przeprowadzeniu prawidłowej weryfikacji
struktury logicznej, poprawności danych i podpisu elektronicznego:
2)
zawiera datę i godzinę przekazania wniosku i stanowi dowód doręczenia dokumentu.