Na podstawie
art. 25 ust. 5 ustawy z dnia 8 grudnia 2017 r. o Służbie Ochrony Państwa
(Dz. U. z 2018 r. poz. 138) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Rozporządzenie określa rodzaje dokumentów tożsamości, na podstawie których ustala
się tożsamość osoby legitymowanej, oraz postać dokumentowania czynności ustalania
tożsamości osoby legitymowanej przez funkcjonariusza Służby Ochrony Państwa.
§ 2.
Funkcjonariusz ustala tożsamość osoby legitymowanej na podstawie:
4)
innego dokumentu zawierającego fotografię oraz oznaczenie serii, numer oraz nazwę
organu wydającego.
§ 3.
Czynności ustalania tożsamości osoby legitymowanej dokumentuje się w notatniku służbowym
lub notatce służbowej w postaci papierowej. Dokumentowanie może być również realizowane
w postaci elektronicznej.
§ 4.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.