1.
Z posiedzenia Rady sporządza się protokół.
2.
Protokół zawiera kolejny numer, datę i miejsce posiedzenia, listę osób uczestniczących
w posiedzeniu z podaniem imienia, nazwiska, funkcji oraz informacji dotyczącej uczestnictwa
członków Rady oraz osób, o których mowa w § 4 i art. 43d ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia
2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku
Finansowym, w posiedzeniu Rady przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania
się na odległość, porządek obrad, przebieg posiedzenia oraz wyniki głosowań.
3.
Do protokołu załącza się treść podjętych uchwał, listę obecności na posiedzeniu członków
Rady oraz rozpatrywane materiały.
4.
Protokół jest przyjmowany przez Radę na najbliższym posiedzeniu. Na posiedzeniu, na
którym ma zostać przyjęty protokół, mogą być wprowadzone sprostowania i uzupełnienia
do protokołu za zgodą większości członków Rady uczestniczących w posiedzeniu, z którego
protokół ma zostać przyjęty.
5.
Protokół podpisuje Przewodniczący Rady lub inny członek Rady, który prowadził posiedzenie,
oraz protokolant.
6.
Sprzeciw dotyczący treści przyjętego protokołu jest odnotowywany w protokole posiedzenia,
na którym protokół został przyjęty.
7.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady może postanowić o przyjęciu
protokołu przez Radę w trybie obiegowym lub na posiedzeniu Rady w terminie późniejszym
niż określony w ust. 4 zdanie pierwsze. Do przyjmowania protokołów w trybie obiegowym
przepisy § 6 lub § 7 stosuje się odpowiednio.