1.
Dokumentów mających znaczenie dla kontroli celno-skarbowej nie dołącza się, jeżeli:
1)
właściwy naczelnik urzędu celno-skarbowego lub naczelnik urzędu skarbowego, do którego
składane jest zgłoszenie, dysponuje tymi dokumentami i dane w nich zawarte są aktualne
lub
2)
dane zawarte w dokumentach znajdują się w prowadzonych przez podmioty publiczne bazach
danych, do których dostęp ma właściwy naczelnik urzędu celno-skarbowego lub naczelnik
urzędu skarbowego.
2.
W przypadku gdy wskazanie osób, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 9, ust. 2 pkt 8, ust.
3 pkt 7, ust. 4 pkt 10, ust. 5 pkt 11, ust. 6 pkt 7 oraz ust. 7 pkt 5, nie jest możliwe
na etapie dokonywania zgłoszenia, wykaz tych osób może zostać dołączony do protokołu
z urzędowego sprawdzenia, o którym mowa w art. 109 ust. 1 ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej.