1.
W ewidencji, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności przez podmiot prowadzący
ewidencję, zamieszcza się odpowiednio następujące dane:
1)
adres miejsca magazynowania automatów do gier;
2)
dane podmiotu prowadzącego ewidencję i rodzaj prowadzonej przez niego działalności;
3)
nazwę i rodzaj automatu do gier;
4)
numer fabryczny automatu do gier;
5)
nazwę i wersję programu gry, o ile został zainstalowany w automacie do gier;
6)
datę produkcji automatu do gier ze wskazaniem, czy jest to automat nowy czy używany;
7)
datę przyjęcia automatu do gier do miejsca magazynowania;
8)
nazwę i kraj producenta automatu do gier;
9)
dane sprzedawcy, nabywcy wewnątrzwspólnotowego lub importera automatu do gier;
10)
dane podmiotu przekazującego automat do gier do badania;
11)
datę nabycia, nabycia wewnątrzwspólnotowego lub importu automatu do gier;
12)
datę wyprowadzenia automatu do gier z miejsca magazynowania;
13)
dane odbiorcy automatu do gier;
14)
dane przewoźnika automatu do gier;
15)
datę i rodzaj uszkodzenia lub datę zniszczenia automatu do gier;
16)
imię i nazwisko osoby dokonującej wpisu do ewidencji oraz, w przypadku ewidencji w
postaci papierowej, podpis tej osoby.
2.
Dane podmiotów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 9, 10, 13 i 14, obejmują nazwę (imię
i nazwisko), adres siedziby (miejsca zamieszkania), numer identyfikacyjny REGON i
identyfikator podatkowy.