1.
W przypadku stwierdzenia przez Generalnego Inspektora, że:
1)
przekazany dokument obejmujący informację o środkach jest uszkodzony lub
2)
informacja o środkach została przekazana z naruszeniem art. 85 ust. 1 ustawy, lub
3)
informacja o środkach zawiera błędy
- podmiot przekazujący za pośrednictwem podmiotu pośredniczącego przekazuje ponownie
albo koryguje informację o środkach, w terminie siedmiu dni roboczych od dnia wpływu
albo udostępnienia podmiotowi pośredniczącemu żądania ponownego jej przekazania albo
skorygowania.
2.
Żądanie, o którym mowa w ust. 1, jest przekazywane podmiotowi pośredniczącemu w formie
pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w formie informacji dostępnej na stronie internetowej, o której mowa
w § 4 ust. 1 pkt 1, lub za pośrednictwem oprogramowania interfejsowego, o którym mowa
w § 4 ust. 1 pkt 2.
3.
W przypadku udostępnienia żądania, o którym mowa w ust. 1, w postaci elektronicznej,
system teleinformatyczny GIIF przesyła powiadomienie na adresy poczty elektronicznej
wskazane Generalnemu Inspektorowi przez podmiot pośredniczący. Za dzień udostępnienia
tego żądania uznaje się datę przesłania powiadomienia na adresy poczty elektronicznej.