1.
Przekazywanie dokumentacji kontroli odbywa się za pośrednictwem posiadającego pisemne
upoważnienie przedstawiciela Komendanta Głównego Policji, Komendanta Centralnego Biura
Śledczego Policji, Komendanta Biura Spraw Wewnętrznych Policji albo komendanta wojewódzkiego
Policji, zwanego dalej „przedstawicielem organu Policji”.
2.
Przedstawiciel organu Policji osobiście dostarcza wniosek o zarządzenie lub przedłużenie
kontroli lub zarządzenie kontroli wydane w przypadku niecierpiącym zwłoki przez Komendanta
Głównego Policji, Komendanta Centralnego Biura Śledczego Policji, Komendanta Biura
Spraw Wewnętrznych Policji albo komendanta wojewódzkiego Policji, wraz z materiałami
uzasadniającymi potrzebę zastosowania kontroli, bezpośrednio do Prokuratora Generalnego
lub prokuratora właściwego z uwagi na siedzibę składającego wniosek organu Policji,
prokuratora okręgowego oraz właściwego sądu okręgowego, a także osobiście odbiera
od tych podmiotów dokumenty po podjęciu przez nie stosownej decyzji.