2.
W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, w którym Baza danych o produktach
i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami jest prowadzona, uniemożliwiającej złożenie
sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1, art. 9na ust. 1, art. 9nb ust. 1, art.
9q ust. 1 i art. 9s ust. 1, w terminie określonym odpowiednio w art. 9n ust. 2, art.
9na ust. 2, art. 9nb ust. 2, art. 9q ust. 2 i art. 9s ust. 2, podmioty obowiązane
składają sprawozdania niezwłocznie po ustaniu awarii.
3.
Administrator Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami zamieszcza
komunikat o czasie trwania awarii na swojej stronie Biuletynu Informacji Publicznej
oraz na stronie internetowej rejestru umożliwiającej dostęp do indywidualnego konta
w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o ile jest
to technicznie możliwe.