1.
Dyrektor oddziału regionalnego Agencji niezwłocznie po przyznaniu punktów, o których
mowa w § 12 ust. 2 lub 2a, oraz w przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 5, po dokonaniu
aktualizacji kolejności przysługiwania pomocy, przekazuje Prezesowi Agencji informację
zawierającą imiona i nazwiska podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy, numer
identyfikacyjny, liczbę przyznanych punktów, wielkość ekonomiczną gospodarstwa, o
której mowa w § 6 ust. 3, oraz wiek podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy.
2.
Prezes Agencji, niezwłocznie po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1, ustala
na jej podstawie:
1)
kolejność przysługiwania pomocy w województwie mazowieckim i łącznie w pozostałych
województwach;
2)
w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 1:
a)
które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 8 punktów,
b)
który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 8 punktów;
3)
w przypadku operacji, o których mowa w § 2a ust. 1 pkt 2:
a)
które z wniosków o przyznanie pomocy uzyskały co najmniej 7 punktów,
b)
który wniosek o przyznanie pomocy jako pierwszy uzyskał mniej niż 7 punktów.